Om livet på en gård i Värmland -
inredning, blommor & trädgård, årstider (tokig i jul), loppisfynd, lite mode, en gnutta jobb och lite annat smått o gott.

onsdag 2 november 2011

Omdömen

Började dagen med rejäl huvudvärk. Satt uppe till halv ett i natt och upp med tuppen så jag får skylla mig själv. Pust! Hade turen att få arbeta hemifrån idag så jag skjutsade Elsa på fritids och fortsatte jobbet.

Omdömen, omdömen bara lite mera omdömen... det är helt klart baksidan med att arbeta som lärare. Snurrar rejält i huvudet efter 50 st... hamnar nog på 275 st när jag är klar. På min skola använder vi ett web-baserat verktyg (Unikum) så det är bara att tillbringa timme efter timme vid datorn.

Nåja...imorgon har jag höstlov, MEN fortfarande omdömen att skriva. Ibland blir jag frustrerad.

Morgondagen ska jag ägna åt annat kul. Först klippning i Karlstad på Aqua och sedan julmarknad på Mårbacka. Tjoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar