Om livet på en gård i Värmland -
inredning, blommor & trädgård, årstider (tokig i jul), loppisfynd, lite mode, en gnutta jobb och lite annat smått o gott.

fredag 4 november 2011

Helt plötsligt händer det...

Min blogg har jag använt som en egen dagbok i flera månader för min egen skull. Har inte haft en tanke på att någon ens skulle vilja läsa,  men så är det.

Äldsta dottern har tyckt många gånger att jag ska blogga och speciellt när jag köpte mig en "riktig" kamera i somras. Förra veckan berättade jag om bloggen ... men då hade hon redan hittat till "Livet på Laåsen". Så det kan bli.

Igår länkade hon från sin blogg caroline dahlen.blogg.se och vips hade jag många fler besökare. Kul! Några kommentarer har jag aldrig fått och Caroline sa att det inte gick att kommentera. Tydligen var det någon liten ruta som jag missat att sätta ett klick i. Nu är det fixat så det är bara att skriva kommentarer.

Kul att just du hittade hit... vem du än är!

1 kommentar: