Om livet på en gård i Värmland -
inredning, blommor & trädgård, årstider (tokig i jul), loppisfynd, lite mode, en gnutta jobb och lite annat smått o gott.

söndag 4 december 2011

Julmagasin - min största last

Min stoooora last är inredningstidningar och allra helst julnummer. Min mamma frågade mig om jag hade alla, oooo nejdå det har jag inte men många. Sista numret jag köpte var det norksa magasinet Lev Landlig och det fick min äldsta dotter köpa på Gardermoen när hon var över och jobbade sist. Tidningen finns också på Pressbyrån i Charlottenberg så ibland har det hänt att jag styrt kosan ditåt bara för att köpa tidningen med stort T. Tokig? Jag vet! :D

Det ser ut som jag har 17 stycken... usch det kostar! Å andra sidan röker jag inte oh det går att skylla på i alla lägen! ;)
  1. Allers Julmagasin, 11 oktober KÖPT
  2. Allt i hemmet julspecial, 27 oktober KÖPT
  3. Allt om Mat Julspecial
  4. Bo Bedre, danskt magasin, KÖPT
  5. Drömhem &Trädgård - Underbara Jul, 25 oktober KÖPT
  6. Hem & Antik KÖPT
  7. Hemtrevligt Julspecial KÖPT
  8. Hembakat Jul, 27 oktober KÖPT
  9. Hus & Hem Jul KÖPT
  10. Inzpira magazine, 25 oktober
  11. Isabellas, 11 oktober KÖPT
  12. Julfrid/Minnenas Journal, 27 oktober
  13. Klassisk Jul Gods & Gårdar, 3 november KÖPT
  14. Lantliv, Jul & Pyssel, 4 november KÖPT
  15. Lantliv mat & vin
  16. Laga Lätt julspecial
  17. Lev Landlig (norskt magasin), 24 november KÖPT
  18. Maison (norskt magasin) fått av Carro
  19. Matmagasinet Julspecial, 20 oktober KÖPT
  20. Underbara Julhem, 8 november KÖPT
  21. Vakre hjem o interiör (norskt magasin) KÖPT
  22. 101 ideér (Jul), 18 oktober KÖPT

Sista numret - JULNUMRET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar