Om livet på en gård i Värmland -
inredning, blommor & trädgård, årstider (tokig i jul), loppisfynd, lite mode, en gnutta jobb och lite annat smått o gott.

söndag 13 januari 2013

SHOPPING

Har varit till Charlottenberg en sväng. Jag var i stort behov av ett par nya täckbyxor och det hittade jag på den suveräna sportaffären. Inte nog med det så fick även ett par slalomskidor följa med hem. Ett par egna har jag inte ägt på 24 år, men NU!

På Rusta, Panduro och Kremmerhuset hittade jag några fynd. Julfynd! Sådant som är bra att ha till nästa jul. Ja, jag är en sådan där hamster som köper på mig sk bra att ha saker. Idag blev det ett tärnljus för 2.50 kr. :D Julpapper för 2.98 kr rullen. Nice price! På Kremmerhuset hittade jag ljus, stora röda blockljus för 11 kr st. Det gillas. På Panduro blev det lite band, lite bra att ha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar