Om livet på en gård i Värmland -
inredning, blommor & trädgård, årstider (tokig i jul), loppisfynd, lite mode, en gnutta jobb och lite annat smått o gott.

tisdag 1 januari 2013

För ett år sedan...

...togs mina förebilder. Då hade jag ett BMI på 40 och stod i kö för en GBP (Gastric By Pass) operation. I januari fick jag gå en tvådagars dietistkurs i Torsby. Sedan var väntan lång, men 26 mars låg jag på operationsbordet. Gissa om jag hade vänt ut och in på beslutet? Har nog försökt ångat mitt beslut många gånger, men aldrig efter operation.

Idag ligger jag på ett BMI under 25 dvs normalviktig. Rör mig obehindrat och inga onda knän eller onda höfter. Livet är på topp!






7 kommentarer:

  1. Härligt - förstår att du dragit en vinstlott!!

    SvaraRadera
  2. Wow! Förstår att du trivs!

    SvaraRadera
  3. OJ - vilken skillnad! Grattis till vunnen hälsa och nytt välbefinnande!

    SvaraRadera
  4. Herre min ge vilken skillnad på så kort tid, förstår att det har blivit betydligt roligare o bättre allting :) Grattis verkligen :)

    SvaraRadera
  5. Tack! Klart största händelsen under året 2012!

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt - en stor komplimang till dig.

    SvaraRadera