Om livet på en gård i Värmland -
inredning, blommor & trädgård, årstider (tokig i jul), loppisfynd, lite mode, en gnutta jobb och lite annat smått o gott.

torsdag 10 maj 2012

Planteringsbord

Jag har blivit idiotförklarad av min man. :) För några veckor sedan köpte jag ett planteringsbord på Jula, billigt och bra. Det kostade under 400 kr och virket var därefter, ansåg mannen i huset. Jag funderade fram och tillbaka på hur det skulle målas, ett tag var det svart bets som gällde men jag svängde om till vitt. Vilken sorts färg, ja... för min del fanns det bara linoljefärg. Det var just den färgen som mannen tyckte var onödig. Fin färg på trä som inte var värd namnet. Nåja, fint blir det för nu har jag skridit till verket. Bild kommer senare.

Bild från Jula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar